piątek, 18 kwietnia 2014

Ogłoszenie

Witam Was ;* 

Trochę zwlekałam z podjęciem takiej, a nie innej decyzji, ale zdecydowałam, że taka będzie najodpowiedniejsza. Nie mam teraz zbyt wiele czasu na pisanie nowych rozdziałów i wymyślanie dalszych losów Ady i Andiego ;) Jak wiadomo, czas nagli, nie stoi w miejscu, tylko pędzi do przodu jak szalony. 
Niestety, matura zbliża się nieubłaganie, wielkimi krokami i to na niej chcę się teraz skupić. Pragnę zdać ją jak najlepiej, być zadowoloną z wyników i dostać się na fajne studia, dlatego postanowiłam, że rozdział jedenasty pojawi się już po szalonej gonitwie, po pierwszym stresie, w oczekiwaniu na drugi, czyli po zakończeniu egzaminów ^^ Kończę 20 maja, historią, dlatego myślę, że nowego rozdziału można się spodziewać w tym czasie ;) Jest to jednoznaczne z tym, że również wtedy pojawi się pierwszy na Maćku ;) 
Mam nadzieję, że zrozumiecie i uszanujecie moją decyzję. 

Z tego miejsca życzę Wam wszystkim zdrowych, wesołych oraz spokojnych Świąt Wielkiej Nocy ;*

Powodzenia dla wszystkich maturzystek i gimnazjalistek, które będą się zmagały ze swoimi egzaminami ;)

Oczywiście informuje mnie dalej o nowościach u siebie, w wolnej chwili zawsze przeczytam i zostawię ślad ^^

Pozdrawiam ;* 

5 komentarzy:

  1. Okey, czekam z niecierpliwością ;)
    Może wpadniesz do mnie? :) Bo chyba nie byłaś ;)
    http://ski-jump-love.blogspot.com/
    Wesołych Świąt i powodzenia!!!!
    Skokonators :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Połamania długopisu! :) Trzymaj się i za bardzo nie przejmuj, bo wszystko pójdzie po Twojej myśli. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że tak :) W końcu musisz przysiąść i wszystko zdać, żeby potem tu się nadal z nami dobrze bawić :D Hue Hue :P
    Poczekam, poczekam ;) Wszystkiego najlepszego również dla ciebie na święta :* I powodzenia w maju!
    Ja zdałam, to ty też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdziały mogą poczekać,najważniejsza jest nauka. A warto czekać długo by przeczytać tak cudne opowiadanie :3 Zawsze wywołujesz u mnie szeroki uśmiech gadkami Wanka,Welingerza czy to dziewczyn :D Wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych,spędzonych w gronie rodzinnym oraz smacznego jajka i mokrego Smingusa Dyngusa ;)
    Weny do każdego zadania (nawet z matmy) takiej jak masz do opowiadania i w ogóle powodzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy! :) :* i połamania długopisu na maturze!!

    OdpowiedzUsuń

Czas trwania opowiadania: 01.02.2014 - 20.12.2014 r.